Agt riglyne vir skole om op dreef te kom met bemarking 
  1. Maak seker jou skool se Google Business profiel is opgestel en dat dit gereeld opgedateer word.
  2. Sorg dat die adres- en kontakbesonderhede reg gestoor is op Google Maps.
  3. Gebruik die skool se domein (waarop die skool se webwerf lê) vir alle personeel se e-posadresse. Dit is maklik, goedkoop en vinnig en lyk baie beter as ‘n Gmail e-posadres. 
  4. Belê in ‘n grafiese ontwerper om alle personeel se e-poshandtekeninge te standaardiseer. Dit skep ‘n professionele beeld.
  5. Hersien die inhoud van die skool se webwerf gereeld en hou dit op datum met  nuus en fotos. 
  6. Stel ‘n proses op om belangstellendes weer en weer in te lig oor die skool se uniekheid en hoekom hulle moet deel word. Dit kan opvolg e-posse (geoutomatiseer) en gefokusde digitale bemarking insluit. 
  7. Belê in sosiale media bemarking. Begroot vooraf vir ‘n maadelikse bedrag om jou skool op sosiale media vlerke te gee. 
  8. Ontwikkel ‘n eerste-inhoud dokument vir voornemende ouers of leerders wat navraag doen en maak seker dat almal by die skool weet waar om dit te kry. 

Nota: Gebruik ‘n inhoudkaart om alles vir die webwerf te kategoriseer en te sorg dat niks verlore raak nie. As alles eers op die kaart of in een lêer gestoor is, maak dit opdatering maklik en vinnig. Kontak Edge Communications vir ’n gratis templaat om die webwerf te beplanning en inhoud op datum te hou.

Sewe vrae om jou bemarkingskommunikasieveldtog te toets

  1. Wat wil ons bereik? Identifiseer een hoofdoel en maksimum drie doelwitte vir die veldtog.
  2. Hoe gaan ons meet of die doel of doelwitte bereik is?
  3. Wie is die teikengehoor? (ouderdomme, ligging, inkomste profiel, ets.)
  4. Verdeel die teikengehoor in subgroepe. Hoe kan elke groep bereik word? (watter mediums) 
  5. Wat is die oproep tot aksie vir elke groep? (spesifieke boodskappe)
  6. Hoe gaan ons na die veldtog met belangstellendes opvolg?
  7. Is die idees prakties uitvoerbaar?
Photo by Hal Gatewood on Unsplash
Get a quote
Baie dankie vir Edge wat TLU SA-aktiwiteite baie netjies verpak – dit kan net gebeur indien TLU SA goeie stories genereer. Dankie vir almal wat stories skep, standpunte stel, help om hoop te skep en dit dan ook te verpak. Ons mag trots wees op die waardes waarvoor ons staan. Saam maak dit ‘n verskil!
TLU Logo
Bennie van Zyl
hoof uitvoerende beampte, TLU SA
Ons Tuis is trots om ‘n Edge-kliënt te wees. Gaan voort met julle goeie diens en onthou om tyd te maak om te rock & roll.
OnsTuis Logo
Adv. Jaco Bothma
besturende direkteur, Ons Tuis
Dit was ‘n voorreg om te kon saamwerk. Ek is trots op die werk wat julle doen. Dit is min dat ‘n groep mense wat so wyd verspreid is en soms onder soveel druk is (veral tydens beurtkrag en die spanning wat dit meebring!), ten alle tye respekvol, vriendelik en geduldig met mekaar en hul kliënte bly. Ek glo regtig dat integriteit en nederigheid die geheim van Edge se sukses is.
ciag logo
Dr Rineé Pretorius
co-founder, Cape Independence Advocacy Group

Strategic
EXPERTISE

We create PR strategies that align with your business goals. From media relations to crisis management, we’ve got it covered.

Media
MASTERY

We have insider access to top media outlets and influencers. Your brand will be where it matters most.

Proven track
RECORD

We have a history of delivering exceptional results for clients across different industries.

GET A QUOTE

Quote
Quote *